We're not stupid, we're just unlucky.

Alhamdulillah, result dah keluar. Ahhhhhhh I passed my reseat paper, selangkah ke hadapan utk jadi doktor. Lagi 2 tahun, insyaAllah. :) Maybe it's not a big deal for others, masuk tahun 4 ja kan? Tapi for me it's HUGE! Muka Hafiz still dalam kepala time aku ngan Temoh jalan dari lif nak gi tengok result, aishh jantung macam nak tekeluaqqq! Seriusly, memang sangat sangat sangat sangat bersyukur. Dah 3 hari tak boleh tidur, walaupun last week memang penat gila gila punya pindah rumah, cat bilik and angkat barang-barang. Nasib abey ado leh tulong angkat hehehe. Dah banyak hari tidur kul 3 pagi, tp tiap kali pukul 7 pagi mesti terjaga, tidur tak lena, risau. Risau gilaaaaaaaa!! Badan sakit gila, mata dah tak larat nak fokus kat objek dekat (seriusly kena jumpa pakar mata lepas ni), isk isk seksanya menunggu hari Jumaat. Lepas tengok result terus pi makan dengan Temoh & Shamil. Pastu balik rumah, yeay!! Thanks Shamil sebab antar kami pi Duta. Walaupun penat, hati sangat happy. ^_^ Congrats to all yang passed exam, tapi untuk yang tak dapat, ingat Prof S cakap, "You're not stupid! You're just unlucky." Thanks Prof S sebab buat kelas untuk budak-budak reseat, & thanks to my supervisors yang passkan my shortcase, TQVM Dr R & Dr I-dono-her-name! :) Thanks to Mama & Papa, I wouldn't be here without your prayers. Cewah macam dapat award giteww~ :) And thanks to Shazlee sebab you made me distracted from all the feelings. I love you all so much!!! Ahhhh emosi gila bila pikir. T_T Bye!


Okay satu hari ni kami 2 memang asyik tersengih ja, takleh tolong. Hehe.

Mini celebration @ Nando's

My fav. 1/4 chicken with 2 peri chips!

Temoh, Shamil, Me. ^_^

3 comments:

ZAFIRAH HANIS said...

tahniah tahniah! happy untuk hg. nanti sakit jumpak hg jala! haha

FZahirah said...

hehe thanks firra! :)

dork said...

congratsssssssssssssssssss jiran