Sama?

Last weekend ada Hari Siswi kat UKM. So semua perempuan2 harus la participate, tambah2 aku yang syok sendiri ni.. hehe so utk majlis penutup aku masuk nasyeed woo.. lawan haha teringat lah zaman sekolah dulu. Tapi unfortunately practice the night before ja, lirik apa pon tak hafal, asyik kena gelak ja atas stage haha maluww!!! Then tak kisah la aku yang syok sendiri lagi sekali masuk tarian tradisional, and that was fun, pewitt~ walaupun practice 3 hari, boleh la cakap not bad hehe suka suka! :) Of course la time nasyeed tu aku pakai tudung, so rasa cam budak sekolah sebentar.... jom tengok perbezaan~

Ni time Hari Siswi lepas habis program! Hihi ayunya saya~

Ni plak time skolah after ambik result, samakan?? :) Tukaq spek mata ja huhu!!


p/s: Rindu sekolah la pulok!


Bbm_torch

2 comments:

FilzahRuzamil said...

wei ni gambaq ada aku..wakakak lawak time skola ..nanak leh dak.. heee

FZahirah said...

hahaahah yo laa suma muka itam legam lagii lawak kot!!